MAKEUP MISTAKES WE ALL DO!! DO'S AND DON'TS




People Who Liked This Video Also Liked

MAKEUP MISTAKES WE ALL DO!! 😱👎 DO'S AND DON'TS
MAKEUP MISTAKES WE ALL DO!! 😱👎 DO'S AND DON'TS
MAKEUP DO'S AND DON'TS    MAKEUP Mistakes to Avoid   Ellarie
MAKEUP DO'S AND DON'TS MAKEUP Mistakes to Avoid Ellarie
MAKEUP Do's and Don'ts   MAKEUP MISTAKES TO AVOID 2017
MAKEUP Do's and Don'ts MAKEUP MISTAKES TO AVOID 2017
Makeup Mistakes to Avoid +Tips for a Flawless Face
Makeup Mistakes to Avoid +Tips for a Flawless Face
Makeup Do's and Don'ts For Beginners   Makeup Mistakes To AVOID ♡ Dani Mansutti
Makeup Do's and Don'ts For Beginners Makeup Mistakes To AVOID ♡ Dani Mansutti

Did this video help you?

Sam B: Wow I learned so much like how to apply eyeshadow I would always start from the middle and blush bronzer contour highlighter I use highlighter way too high and mascara I would always keep the clumps and lip liner I would never blend

noemi archundia: I know she said don't put white on your waterline but I loveeddd how it looked on her.. she looks like a doll.. Im gonna continue putting white liner because I like the bold pop it gives

Jazmin Lanena: This was hopeful as crap Shan I loved it. Wasnt even exaggerated.

Susan Putz: I am just starting to use makeup at 58 thanks I needed ‘tis.

stephanie skinner: very helpful my make up has been caking alot since i bough a different primer!! the oil to oil water to water i didnt event think about thankyou. also love how you use concealer to highlight your cheek bones, much thinner lighter idea to my contour kit

Ainsley Smith: Can you please please do another video like this !!!

Gloria Glam: Soooooo helpful !!! 💕💋💪

valerie poris: Love you Shannon’s! You have a sweet personality. You’re real. And you’re beautiful. Just thought you should know!😘

Aesthetic Bindi: Aussie squad?!

Caramel Macchiato: Am I the only one who did 'Spot the difference' on the thumbnail😊😊

Girl u look really pretty, thanks for this video!

Alison Munro Lees: Great video! I was even taking notes lol. My worst make up fail was when I was younger I had no idea what colour of foundation I needed and ended up with a really warm deep colour that made me look ill. I'm super fair with pink/,red tones, so it was a fright to see haha. In fact all my friends use it and not one of us had the same skin colour or tone haha x

Shannon: Love this! So many great tips. Thank you!

DamagedxBeauty: I know this is an old video but I just wanna say thank you so much for doing this! It really was an eye opener for me and showed me a few mistakes I've been making without even realising! I can't wait to do my makeup now knowing where I've been going wrong xx

Zany Sang: Just the lips look different and nothing else looks different on the face

tota12ify: Personally both sides are good but ofcourse the right side is smoother and more natural wether the other side is everything is bold and noticeable easily

ExplorerLink: Thanks for the tips!

Verbs describe us: you look a lot like Kate Winselet :)

Christine Manter: Thank you!

Tiffany-Lee Swanepoel: This is one of my favourite videos of all time! I have literally been doing my concealer wrong this whole time! thank you so much Shan for all the amazing tips xxx

Shelley Martin: Omg I have watched sooooo many of your videos but I actually learnt so much from this video. Thank you so much gorgeous girl.
Rating:
MAKEUP MISTAKES WE ALL DO!! 😱👎 DO'S AND DON'TS 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

mymanfoster: Nice vid. I use theme icon maker to sort the icons out. How do you fix the black on black messaging in MP2 HD?
Магомед Магомедов: Запиши видео для Касио 6200 в хорошем качестве
Mehdi,s Paint Shop: Me going to Pakistan today night
World Of Toys: Как вам новое Интро?)
GhostKratos86: how much ghz is the procecor?
Debasish Ghosh: Pubg kaisa chalta hae iss tab mah?
Thresiamma k joseph: wat should be done if the light(flash) is not working....plz help me

MAKEUP MISTAKES WE ALL DO!! 😱👎 DO'S AND DON'TS